Stabilt blodsukker med fettkaffi

Stabilt blodsukker med fettkaffi

Ei stund no har eg prøvd ut fettkaffe, også kalt bulletproof kaffe i stadenfor frokost. Eg elska frokost og MAT, men no tenkte eg at eg virkelig skulle gje da ein sjangse og sjå korleis kroppen respondera. Eg eter fyrste måltid igjen ca kl 11:30, 12:00, og då ikkje fordi at eg kjempe svolten, men fordi kroppen treng påfyll. Da blir litt som ein faste, men mildare då fett gir jevn energifordeling i fleire timer.

Eg opplevde ganske kjapt både å bli meir skjerpa og klar, huden blei finare, energien er betre og søtbehov er vekke. For meg er da perfekt å starta dagen med fett fordi då trivs blodsukkeret mitt mykje bedre.

Eg merka fort viss eg ikkje har vore så flink ila dagen, eg blir ein SKIKKELIG søtmoms på kveldstid og henge i skapene

Her får du framgangsmåte om du får lyst til å testa ut sjølv. Eg syns da er så spennande å eksprimentera litt og merka forskjell 🙂

 

Du treng økologisk kokosmelk frå Coop, kokosfett, MCT eller usalta smør, kollagen og kaffi

Eg slumper oppi kokosmelk i eit norgesglass

Koker opp eit stort krus med sterk svart kaffi

Slumper kaffien i norgesglasset

Bruker ei GOD spiseskjei med kollagen ( protein og viktig for ledd, brusk, hår, hud, tarm o.l.)

 

Bruker håndmikser og kjører det til det skummer godt og heller alt opp i favorittkoppen min og nyter med lys på bordet og får verdens roligaste og beste start på dagen med mine 🙂

 

 

 

6 Comments

  1. Hei! Bruker ofte å ha denne t frokost eg åg, greit me det som går kjapt om morgenen når enn ska få alle opp å ut dørå 😁 Pleie bruka mandelmelk istedet for kokosmelk, ikje så glad i kokos smaken, funke vel fint det åg? Blir litt mindre fett bare?

  2. Forskjell på dette og som du skreiv om tidligare med kaffi/cacosa eller kva det heiter igjen?

  3. Hvilken type kokosfett bruker du i denne fettkaffen?

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*