Kikertepannekaker

Kikertepannekaker

Viss eg er matlei eller skal kosa meg ekstra så er pannekaker alltid poppis.
Dei «vanlege» pannekakene er ikkje veldig blodsukkervennleg, mens desse derimot kan du nyta med god samvittgihet, faktisk kvar einaste dag!

Eg kjøper kikertemel på innvandrerbutikk ( men har det også på kontoret hos meg om du stikk innom)


Kikertemel er proteinrikt, naturleg glutenfritt, proppfull av vitaminer og mineraler og supert for deg som sliter med intoleranser fordi:

  • Du kan lage pannekaker uten egg, melk og mel av 50/50 mel og vatn og røra held seg 5-6 dager i kjøleskapet så du kan enkelt steike deg ei pannekake når du er sulten
  • Du kan steike tjukke pannekaker og bruke som pizzabunn
  • Perfekte lefser til tacoen
  • LavkarboPannekakene over har eg laga blodsukkervennlege med å tilføra mykje fett.
  • 3 egg
  • 1 dl kokosmelk
  • 1 dl vatn
  • 1 ts kardemomme
  • 1 ts kanel (Ceylon kanel som ikjke er skadelig for leveren)
  • 1 ss kokossukker
  • 4-5 ss kikertemelSteik tynne pannekaker i smør og ha på favoritt pålegg. Min og ungane sin dessert vart smør, kanel og kokossukker

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*