Pannekaker av KUN 2 ingredienser

Pannekaker av KUN 2 ingredienser

Når eg er på kjøkkenet må ting gå kjapt. Me lev i ei travel tid og for at da skal vera gjennomførbart med eit sunt kosthold så må ting vera enkelt syns eg!

Eg er framleis forferdelig matlei å prøve å finna på noko nytt som kan freista meg, samtidig som eg held blodsukkeret stabilt og humøret og energien på topp. Da er nemlig lett for å ty til noko som ikkje er så smart når du er matlei 😉
Lavkarbo pannekakene har eg ikkje laga siden i høst og dei gav meirsmak til frokost.

Eg lika å begynna dagen med noko lett, men næringsrik mat som gjer at eg held koken utover formiddagen og klara meg fint til lunsj.
m natta går kroppen inn i faste og forbrenningsmodus, og den fasten blir brutt om morningen derav navnet, Brekfast eller breaking the fast 🙂
Om du starter dagen med fett og proteiner vil forbrenningen din holda seg utover dagen om du ikkje tilfører kroppen sukker/karbohydrater.
Desse pannekakene er perfekt start, gjer deg alle vitaminer og mineraler, rikelig med fiber, blodsukkeret ditt er stabilt og dermed gjer du deg sjølv og kroppen din ein bra start.

image
Oppskrift på 1-2 tynne pannekaker

2 egg (hurra for økologiske frå lykkelige høns)

1 ss Fiber husk
Litt vatn

Miks alt i blenderen og steik på passelig varme i litt smør.
Idag hadde eg skinka, ruccola, litt aioili og fermetert surkål i min.

Framgangsmåten finn du og på snap idag. (Suntgrep)

Glad, god og mett og klar for nok ein nydelig dag i sola. Ha ein spruddlande og fin dag deko!:)

Camilla 🙂

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*